Informator Europejski

Informator Europejski

Czy wiesz, że...

10 tys. zł

przypada ze środków unijnych na każdego mieszkańca Warszawy.

12,4 mld zł

 to łączna kwota, która wpłynęła na konto m. st. Warszawy z UE w latach 2005-2019

17,9 mld zł

to łączna wartość dofinansowania projektów miejskich

Budowa II linii metra

to największa spośród realizowanych w Polsce inwestycja samorządowa, która uzyskała dofinansowanie z Funduszu Spójności.

9,7 mld zł

to kwota pozyskana ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013.

Facebook

CONNECTING AUDIENCES: European Alliances for Education and Training in...

Increase Normal Decrease
opublikowano: Wtorek, 20 Czerwca, 2017 - 13:04, p.paradowski

CONNECTING AUDIENCES: European Alliances for Education and Training in Audience Development

Informacje dotyczące projektu

Nazwa projektu: CONNECTING AUDIENCES: European Alliances for Education and Training in Audience Development

Beneficjent: Miasto Stołeczne Warszawa

Wartość całkowita projektu: 247 240,00 PLN

Wartość dofinansowania z funduszy UE: 247 240,00 PLN

Źródła finansowania: Horizon 2020 / Topic: ICT

Opis projektu:

„CONNECTING AUDIENCES: European Alliances for Education and Training in Audience Development” to 3-letni projekt wspierający innowacyjną współpracę między uniwersytetami i rynkiem pracy w obszarze kultury w Europie.

Tematem projektu są relacje organizacji kulturalnych z publicznością. U podstaw przedsięwzięcia leży europejski oraz międzysektorowy transfer wiedzy i wzmacnianie kompetencji praktyków, absolwentów i studentów kierunków studiów w tym obszarze. W skład międzynarodowego zespołu weszło 54 badaczy, nauczycieli akademickich oraz szkoleniowców reprezentujących uniwersytety oraz organizacje eksperckie w 5 krajach UE: Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Danii i Polski. W ramach współpracy zaprojektują oni m.in. program dydaktyczno-szkoleniowy (tzw. Twin-track programme) w zakresie rozwoju publiczności. Obejmie on zarówno studentów kierunków nawiązujących do zarządzania w kulturze jak i praktyków, dla których nowa wiedza i umiejętności mogą być użyteczne w ich codziennej pracy. Program będzie oparty o interdyscyplinarne moduły treningowe wykorzystujące zarówno formalne jak i nieformalne metodologie nauczania. W ramach projektu zorganizowane zostaną kursy akademickie, cykle szkoleniowe dla praktyków, szkoły letnie oraz międzynarodowe konferencje. Szacuje się, że do końca 2019 roku z różnorodnej oferty programowej skorzysta łącznie do pół tysiąca osób.

Polski zespół, w skład którego weszli pracownicy Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (Wydział Nauk Społecznych oraz Regionalne Obserwatorium Kultury UAM) oraz Miasta Stołecznego Warszawa, podejmie współpracę z należącymi do grupy najbardziej uznanych i kompetentnych ośrodków w Europie specjalizujących się w tematyce zarządzania organizacjami w sektorze kultury. Są to: Universidad de la Iglesia de Deusto (Hiszpania), Goldsmiths’ University of London (Wielka Brytania), Fondazione Fitzcarraldo (Włochy), The Audience Agency (Wielka Brytania), Center for Kunst & Interkultur (Dania), Asimétrica (Hiszpania), Melting Pro Learning (Włochy), ENCATC Network (Belgia).